skor skor skor, och för stora bröst!

Jag var ju som sagt sugen på ett par skor igår, fick inte bara ett par med mig hem utan fick två. Då vart jag glad! Ett par tyg skor (som om jag inte har några..haha) som är blommiga, kände mig liksom lite vågad igår. Har ju typ bara vita tygskor. Sen ett par höga svarta med kilklack med remmar. (som om jag inte har svarta höga skor..). Dem var hur sköna som helst! Nu måste jag bara hitta ett tillfälle att ha på mig dem.

Köpte också ett långt vitt linne, och en tunika/klänning. Båda var fina, men tunikan kan vara en aning för mycket urringat. För när man har stora böst (vilket jag har), så kan man inte direkt ha på sig vad som helst. Det känns som de flesta kläderna är gjorda för folk med mycket mindre bröst, vilket känns korkat för jag tycker alltid jag ser tjejer med större bröst än med mindre. Som igår, såg jätte många jätte fina sommar klänningar som jag verkligen fall för, men insåg snabbt dem är inte gjorda för en tjej som mig. Och det är tråkigt.

Känns som det är många som önskar sig stora bröst, jag önskar mig hellre mindre. Inte för att jag är missnöjd eller tycker att det är fult, utan just för den enkla anledningen att man kan ha på sig vad man vill utan att allt blir helt galet urringat. Till och med ett enkelt ginatricot linne kan bli för urringat på mig. Vilka i-lands problem egentligen, men har man inga riktiga problem så måste man ju hitta något att gnälla på.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0