Undra vad den här dagen har att erbjuda då?

Tanken var igår att vi skulle hitta på något kul, men så vart det inte. Det regnade så jag bakade en kaka och kollade på lost hela eftermiddagen, gjorde middag o kollade på lost. Tog en powernap på 2½ timma och kollade på ännu mera lost efter det. Helt okej dag, men jag hade bestämt att det skulle vara fint väder hela dagen och jag skulle göra något roligt, inte bara vara hemma och mysa.

Så idag vill jag nog göra något kul, men lär väl antagligen städa eller något, eller kolla på mer lost.. haha. Det enda som jag vet att jag ska göra är att gå och lämna hunden hos mamma. Får hoppas att hon har något gott hemma att bjuda på i alla fall så att promenaden dit känns värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0