Våga störa grannarna!

Igår hade vi inflyttningsfest, helt okej kul. Hade inte direkt några av mina egna vänner där. Folk kunde inte komma, folk va sjuka, folk var trötta osv osv, men det var kul att Pia o Sarah kom en stund i alla fall. Fick en "tool box for the modern women", av Pia. Den är rosa och tjejig, har fjädrar på sig och så står det beskrivning på allt..haha. Fick en jordgubbplanta, kakor och godis också i inflyttnings present. Det var bra, för kakorna vart frukost!

Det enda jag hoppas på nu är att inga grannar vart jätte störda av oss. Men jag tycker att ha fest en gång då och då är nog okej. VÅGA STÖRA GRANNARNA! Man ska egentligen inte behöva tassa runt på tå bara för att folk bor brevid. Men man måste respektera dem också. Så jag hoppas dem inte vart allt för störda. Men det märker vi nog om vi får arga blickar sen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0