Varför ska det gnällas så mycket? It is what it is!

Något som jag tycker är roligt med oss svenskar är att vi alltid gnäller på vädret, vi blir som aldrig nöjda. Är det soligt och varmt, då ska det vara lite molnigt och helst blåsa. Blåser det däremot och är moln så önskas sol. Är det varmt så är det för varmt, är det kallare så är det fär kallt. Förstår mig inte på det här ständiga gnället om vädret, it is what it is, man behöver inte gnälla hela tiden på det.

Igår så var jag i väg och fixade naglarna, har aldrig gjort det förut. Fast det kan bero på att jag inte får ha sånna naglar på jobbet, men det här vart jätte fint. Är hur nöjd som helst! Man känner sig faktiskt lite extra fin/fräsch när man har fixade naglar. Fick med mig hem lite små saker också, en klänning, en as grym ring, brillor, strumpor och en sån där sparkdräkt haha. Hur mysigt som helst med en sån ju! Tycker alla borde ha en sån och mysa in sig i, alla hade nog blivit lyckligare av det...haha.

Careface! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0