Ännu en måndag.

Helgen kom, och helgen gick och det är måndag ännu en gång. Känns lite som att veckorna bara består av måndagar och fredagar, sen är det bara lite mellanting för att fylla ut. Ingen längtar till måndag, men alla längtar till fredag.

Helgen har varit bra och jag är riktigt nöjd med mina inköp från IKEA. Handlade för väldigt mycket pengar måste jag erkänna (men mindre än vad jag trodde) men det blir nog så när man ska köpa ett helt hem.. haha. Och plus att vi var klara på IKEA efter en timma, det är inte illa det! Sen vart det mysig grillning och en lugn kväll.

Igår gick vi alla en lång promenad sen låg jag och Pia och stekte i solen. Det kändes verkligen som sommmar igår, hur härligt som helst! Hoppas vädret håller i sig ett tag nu. Den här veckan måste jag få ganska mycket gjort, måste börja packa lite smått och rensa ut lite här hemma och adressändra. Vilket jag inte har någon alls aning om hur man gör, för alla säger bara "gå in på skatteverket" haha. Jaa och sen då? Längre än så förstod jag inte.

Nu ska jag djura i mig lite frukost och sen kila i väg till jobbet och hoppas på en lugn snabb dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0