Bara tre dagar!

Bara tre jobb dagar kvar och sen har jag semester. Jag vill bara att dem här tre dagarna ska gå så fort som möjligt, helst att det är jätte stressigt i tre dagar så att tiden bara försvinner. Förmodligen kommer dem att vara det i alla fall, med tanke på att jag har mycket att göra, både på jobbet och hemma. Tanken var ju att jag skulle vara duktig och packa i helgen, var jag duktig? Nej inte direkt.

Jag roade mig med massa andra saker i stället. Dem elaka molnen försvann ju i lördags så jag mötte lite kompisar, var ute i solen och sen gick vi ut. Första gången på en hel evighet som jag är ute faktiskt. Ingen aning om varför det har blivit så..haha. Och igår var jag lite trött i ögat och hade inte direkt någon lust att börja hörja runt i mitt rum och lägenheten, så jag låg i solen och sen på kvällen åt jag godis och kollade på Lost, som btw är min nya favorit serie. Fattar inte hur jag kan ha missat den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0