Bubbles, rainbows and butterfly's all at the same time.

När jag går och lägger mig så är jag helt hysteriskt glad (hej fjärilar i magen typ), och när jag vaknar är jag precis lika glad, om inte gladare. Just nu känns allt så himmlans bra. Finns inga moln på min himmel och allt är som i en lycklig disney film. Det är nästan så att jag hör glad musik i bakgrunden överallt jag går.. haha.

Om två fredagar så är det ju som sagt hejdå mammas hem, hello mitt egna hem. Känns så jäkla kul! Vi var där i området häromdagen och kollade runt lite, det är super fint där. Och balkongen är jag typ kär i! Där kommer jag ligga och steka hela sommaren..haha. Även fast jag är jätte glad över att flytta så måste jag nog erkänna att jag kommer sakna mammsen lite. Har ju bott med henne i snart 22 år, det är ju nästan självklart att man gör det.

Kommer ju säkert komma hem och hälsa på varje dag och hela tiden. Men det är nog lungt för mamma, hon tycker ju om att ha sällskap. Plus att hon har ju sommarlov när jag har semester så något behöver hon ju roa sig med kan man ju tycka.

Ska nog passa på att packa lite innan jag ska gå och jobba, för jag är vaken tidigt och jag börjar ju inte förens 4. Måste ju fylla dagen med någonting vettigt. Så varför inte packa när man ändå har tid? haha


Kommentarer
Postat av: Agneta Wisniewska

Det låter ju underbart! Kramis :)

2011-05-13 @ 12:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0