Elaka moln! :(

Vaknade av att solen sken helt hysteriskt på mig i sovrummet, går upp, går ut med hunden och vad tror ni jag ser? Elaka moln. Vart kom dem i från? Varför är dem här? Jag ville ju ha varmt väder och solsken hela dagen lång. Får verkligen hoppas på att dem flyttar på sig, för annars blir jag nog en aning besviken. Hade ju tänk chilla i solen hela dagen istället för att packa (för det kan man göra när solen inte skiner), men blir nog tvungen om dem tänker stanna kvar =/ haha

Förövrigt ifall ni undrar så sov jag i tolv timmar! Tänk er, hela tolv timmar, det är riktigt mycket asso. Jag däcka (då menar jag verkligen hej jag e i koma typ vaknar inte av något) runt 22 igår och vaknade vid 10 idag. Känns verkligen som om det var waste på fredagskväll, men fan så skönt jag har sovit! Känner mig som en helt ny människa faktiskt, utvilad och på riktigt bra humör, minus molnen då. Får hoppas på att vädret taggar till så jag får min sol dag idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0