Får passa på att störa dem en sista gång.

Sitter o myser i sängen med hunden och väntar på att klockan ska bli fyra. Tänk att man alltid måste vänta på allt som är bra. Men har jag längtat sen i februari så kan jag nog vänta i tre timmar till, tre timmar går ju hur snabbt som helst. Tur att jag kan roa mig med att packa ner det sista och störa grannarna med hög musik för sista gången, dem kommer nog att sakna mig. Jag har ju väldigt bra musiksmak :) haha

Men jag tycker faktiskt att det är mer än rätt att jag får störa dem med musik nu, med tanke på att dem borrade helt hysteriskt 9 i morse. Vem gör det? Dessutom så borrar dem minst en gång i veckan och så har det alltid varit, jag förstår inte vad det är dem borrar egentligen. Jävligt irriterande är det i alla fall. Hoppas jag inte får sånna borr grannar sen. Tycker att om man ska borra så kan man väl åtminstonde vänta till elva eller någon normal tid. (hej vän av ordning..haha).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0