I'm addicted and i just can't get enough.

Jasg är uppe ovanligt tidigt på en ledig lördag för ovanlighetens skull. Men det är bara för jag i princip ska shoppa ihjäl mig på IKEA. Ska köpa väldigt mycket saker till lägenheten idag, får bara hoppas på att jag hittar det jag vill ha och att ingen blir osams.. Det kan ju lätt bli så på IKEA, att folk blir osams. Jag har aldrig blivit osams med någon på IKEA, men man har ju sett par och barn familjer små tjaffsa om enkla saker som kastruller och glödlampor och liknande.. haha.

Skönt att det är fint väder idag, eller väder ute som min underbart söta systerson säger. Så ikväll blir det grillning med massa god mat, lite dricka och fina vänner. Kan det bli bättre? Nej jag tror inte det. Jag får göra det jag gillar mest idag. Först shoppa, sen äta, dricka och va med fina vänner.. hur bra som helst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0