Pepp på semester!

Hela dagen idag har jag varit på toppen humör! Jobb dagen var förbi på en kvart typ kändes det som men det var bra för jag ville bara att dagen skulle ta slut. Känns så underbart skönt att jag har semester nu. Fast kommer verkligen har fullt upp hela semestern.

Imorron ska jag packa klart allt det sista som behövs + hämta nycklar, och på fredag är det flyttdags! Love it, är så pepp! Och på lördag så ska vi fira min fina Pia som fyller år. Fullt upp i tre dagar, men det är bra saker jag ska göra. Och det är tur det för det hade känts riktigt sugit om det var tre dagar fyllda med skitsaker.. haha. Det enda som känns som ett minus är att det tydligen ska regna på fredag. Jag är inget geni, men det känns inte riktigt som om regn + flytt går super bra ihop, eller har jag fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0