Tänk att man kan längta så mycket..

Jag går bara runt och längtar hela dagarna. Längtar efter att flytta (20 dagar kvar), längtar efter att bli klar med flytten och längtar tills semestern. Vill bara att dagarna ska gå fortare, visst går dagarna väldigt fort.. men dem kan fortfarande gå LIIITE fortare haha. Jag menar, det var precis måndag och nu är det helt plötsligt fredag bara sådär på en minut känns det som.

Men det här är en skön helg, tre lediga dagar. Ska bli riktigt skönt. Ska se till att få så mycket som möjligt gjort. Imorgon ska jag till IKEA för att i princip handla sönder.. haha. Nejdå inte så farligt är det men det känns nästan som det. Måste köpa massa stora saker såsom bokhyllor och soffbord och liknande. Sedan hoppas jag på en kul kväll med mina flickor. Känns inte som jag har hunnit och vara med dem, men det blir ju så ibland när man jobbar så konstigt som jag och jobbar varannan helg.

Nu blir det att lyssna på musik på högsta volym, dricka kaffe och njuta av att det är fredag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0