wtf, helgen kom och sen försvann den på ett ögonblick!

Tyckte det precis var fredag, nu är det helt plötsligt söndagkväll, nästan måndag. Tycker helgen har gått väldigt fort, typ ett andetag sen var den över! Halv tråkigt väder har det ju varit också. Snabb helg med tråkigt väder helt enkelt. Fast idag tyckte jag att det var skönt att det regnade för då behövde man inte känna något tvång att göra något, vilket det lätt kan bli när det är fint väder.

För när det är fint väder så känns det helt fel att bara ligga i sängen och kolla på film, man känner sig som lite tvingad att vara ute i solen eller hitta på något. Det spelar ingen roll hur trött man än är, man SKA vara i solen haha. Men eftersom det var tråkigt väder idag och jag var trött, så kunde jag med gott samvete ligga i sängen och kolla på massa serier och sova i si sådär två timmar. Det är en lagom powernap tycket jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0