Årstider.

Vart lite förvirrad när jag vaknade, för solen skiner så fint utanför mitt fönster och jag drömde att det var sommar. Sen kom jag på att det är ju faktiskt november, snart december. Tänk att för ett år sen så var det fullt med snö ute och kallt. Jag vill ha snö och kallt, jag gillar det. Saknar snö och att klä på sig hundra plagg för att gå ut. Det som jag saknar mest som är min favorit grej är när det snöar fint ute och det är mörkt och man går. Känns så himmla mysigt!

Jag hoppas snön kommer snart, gillar att ha fyra olika årstider, inte bara två. För just nu känns det lite som vår ute. Speciellt när solen ska skina så fint. Hoppas det åtminstonde kommer snö till jul, för annars känns det inte som jul på samma sätt. Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0