Bacillskräck...

Jag har i princip aldrig haft bacillskräck förens nu. Det har kommit helt plötsligt ifrån ingenstans. Jag tänker väldigt ofta på hur mycket bakterier det finns överallt. Jag tror jag har fått det i från jobbet, när jag nästan helt hysteriskt började städa en hel korridor för jag kom på att det var massa bakterier där. Men ju mer jag tänker på att det är bakterier överallt, ju mer knäpp blir jag. Jag tycker t.ex. inte om att åka buss/tåg mitt på dagen för det känns som om det är mer bakterier då.

Anledningen till att jag tänker så är att jag tänker att mitt på dagen så är det bara folk som är sjuka som åker runt. Och att alla människor förmodligen inte tvättar händerna. Och något som jag aldrig hade problem med förut, utan har det helt plötsligt, är disktrasor. Tycker från ingenstans att det är jätte äckligt. Förutom dem i mitt hem, fast bara om jag själv har använt dem.. haha. Jag får ta det lungt med min bacillskräck så att den inte eskalerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0