Jag vill ha..

Nu har mina paket kommit, så nu ska jag bara hämta dem så kan jag tvätta ihjäl håret och sminka ihjäl ögonen, bra grej. Vet exakt vad jag ska roa mig med imorron på min lediga dag, fixa mig som bara den. Tycker att det är riktigt kul att fixa sig..helt fest fixa sig varje dag. Men det kan jag inte göra när jag ska jobba. Eller kan kan jag väl, men det känns lite fel att vara super fixad där. Då och då är jag det, men det känns ändå lite fel.

Hela kvällen igår längtade jag ihjäl mig efter snö. Gud vad jag vill att det ska snöa. Inge slask eller is, utan bara massa snö och lagom kallt. Det är så mysigt med snö. Mysigast tycker jag att det är när det är mörkt ute och man är ute och går och det snöar samtidigt.. LÄNGTAR! Är det bara jag som gör det ellet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0