Laktosfri reklamen är konstig.

Jag har tänkt på en sak. I reklamen för laktosfri mjölk så säger dem "tänk att man inte ska få njuta av ett glas mjölk till pannkakorna". Men, det är ju mjölk i pannkakorna. Förstår inte riktigt det där, undrar om dem tänkte lite fel när dem gjorde reklamen. För är man riktigt laktosintolerant så kan man ju inte äta mjölk produkterna även om det har blivit uppvärmt och så. Känns som dem inte riktigt tänkte efter, eller vad tror ni?

Idag är det i alla fall fredagsmys. Hur jag ska mysa, det vet jag inte. Men har lite planer på att äta mängder med godis, men det är bara morron just nu så jag kan ju hinna ändra mig. Äta någon bra mat tänkte jag göra i alla fall, men vet inte riktigt vad. Igår ville jag har morötter och broccoli, men kom inte på något att äta till det. Ibland är det svårt att komma på vad man ska äta.. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0