mys mys mys!!

För er som inte vet det här, så är det väldigt mysigt att dricka kaffe i sängen (på killens sida av sängen), kolla på vakna med the voice, och kolla bloggar. För er som inte har testat så rekomenderar jag det starkt. Man vaknar i lugn och ro, det är varmt och mjukt, gott och underhållande. ALLT man behöver för en bra morgon.

Är ledig idag. Tanken är att jag ska hem till syrran och fika och spela tvspel, för det bestämde jag igår. Hon har massa roliga tvspel, det har inte jag :( Men det kan bero på att jag hellre slösar (spenderar!!!) mina pengar på roligare saker som, kläder, skor, och smink för massa pengar. That's what a real girl do. ..haha.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Spel är ingen rolig sak då? haha bra behöver du inte spela hemma hos mig då :P

2011-11-11 @ 10:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0