Vi slog på stort!

Eftersom både jag och killen var ledig igår så slog vi på stort och bakade lussebullar. Tror jag har gjort det en gång i hela mitt liv, och han hade aldrig gjort det. Tänkte gud hur ska det här sluta? Men jo, det slutade bra. Fast dem vart väldigt stora.. för att dem blir lite större i ugnen var något som jag helt och hållet  glömt bort.

Så nu kan vi äta íhjäl oss på lussebullar. Det kändes faktiskt som om vi bara åt igår hela dagen. Vi åt bra frukost, sen kom hans mamma och då fikade vi kaka, sen bakade vi och då fikade vi lussebullar, sen var det dags för middag. Känns nästan som om jag fortfarande är mätt idag. Men det kanske är bra, då slipper man äta idag..haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0