Aldrig mer typ!

Jag var som sagt duktig igår, men simmade aldrig. Istället storhandlade jag mat till hemmet. Är väldigt nöjd över mina inköp. Det enda som jag inte var nöjd över var att jag köpte en ny tandborste som jag glömde i affären, tror jag i alla fall. Hittar den inte.. tråkigt.

Men jag brukar aldrig vara den som storhandlar mat, det är alltid killen som gör det. Jag tycker ju om att handla, men tycker det blir så jobbigt med massa människor utan vett som bara ställer sina kundvagnar överallt för att djura fram till allt. Plus barn som gråter och gnäller. Har inte tålamod för det direkt. Folk blir ju hysteriska när dem handlar känns det som. Är det något som är billigt så får folk typ panik känns det som.

Tycker att alla kan handla som mig, snabbt och enkelt så slipper man bli irriterad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0