Ännu en ny vecka.

Då var det måndag igen. Förra veckan gick extremt fort, och helgen också. Har haft en toppen bra helg. Var med mina flickor i lördags, åt god mat och drack gott vin.. hur perfekt som helst! Kände mig vuxen som lagade mat till fem personer, och dukade fint. Vuxenpoäng, hej!

Och igår tog jag det bara jätte lungt. Gick långpromenad med hunden, plockade rätt hemma, fixade lite mat och bara allmänt myste hemma. Känner mig i alla fall ordentligt utvilad idag. Känns bra att vara pigg en måndag morgon för ovanlighetens skull. Annars brukar jag oftast vara rätt så trött på måndagar, men inte idag inte. Tiden går ju så fort. Jobbar idag och i morron sen är jag ledig i två dagar, hur bra som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0