Djävulsmaskiner, men jag har i alla fall varmvatten!

Att vakna av djävulsmaskiner är inte något som jag tycker är helt okej. Att vakna av gräsklippare som låter som lövblåsare är inte helt okej i min bok. Värsta av allt var att det slutade låta när jag gick upp, så himmla typiskt. Men jag fattar inte varför dem alltid gör sånna störande ljud grejer tidigt på morronen. Kan dem inte göra sånt mitt på dagen? Helt ologiskt att göra sånt på morronen, undrar om dem sjävla hade velat bli väckta sådär?

Men hur som helst så har jag i alla fall varm vatten igen. Har inte haft det sen i lördags förmiddag. Sjukt störande och sjukt kallt är det att duscha i kall vatten. Men varmvattnet ska firas med en lång varm dusch,och så ska jag diska lite.  Bara för att jag kan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0