It's a beautiful night and we are lookin' for something dumb to do.

Bra musik + sol + att jag vet att jag ska göra något kul ikväll = bra dag. Det är i för sig men enda lediga dag men det gör inget. Ikväll ska vi fira fina Matilda som fyllde år i tisdags. Det blir nog kul och jag tror att hon kommer bli riktigt glad för sina presenter.

Fast det blir en halv nykter kväll för mig eftersom jag ska jobba imorron, men det gör inget. Har hört att man kan ha kul utan alkohol också, får se om det stämmer. Jag har aldrig testat att festa utan alkohol så har ingen aning. Usch va illa det låter,men jag är ung och så är det då. Det är okej att dricka då, man kan ju inte festa sönder när man är 45 liksom..haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0