Jag har en svans!

Jag har ju en hund som älskar mig mer än allt annat! Han älskar mig så mycket så om han vore en människa så skulle man tycka att han va skit läskig och nog ha besöksförbud. Vart jag än går så går han efter mig. Om jag sitter ner så sitter han där brevid mig. Flyttar jag mig 1 cm så flyttar han 1 cm efter mig. Det är ju väldigt gulligt, förutom när man är trött..

Då är hans hysteriska lycka (ja hysteriska!!!!) rätt så jobbigt. Man kan ju inte bli irriterad på någon som är så glad,men när han står på en och hoppar på en av lycka så kan det vara lite jobbigt. Tur att jag tycker om honom för det mesta..Eller ja alltid förutom små undantag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0