Kul men kall kväll!

God mat hos fina Matilda vart det igår,och roligt sällskap. Och hon vart jätte glad för sina presenter, men det visste jag redan. Jag resonerar oftast så här när mina kompisar ska få presenter, "hade jag blivit glad för den här presenten så hade dem också blivit det." Tycker att det är väldigt bra tänkt faktiskt..Det är nog många som resonerar sådär.

Igår när jag var på väg hem så trodde jag nästan att jag skulle dö av kylan. Fy va kallt det var! Var inte riktigt beredd på hur kallt det blir på hösten, hinner liksom glömma bort det. Så när jag kom hem så kom jag på den smarta iden att torktumla mitt täcke så det var varmt när jag gick och la mig. Det var verkligen världens bästa grej. Kommer alltid att göra det nu framöver.. haha. Kändes jätte mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0