Man drömmer konstigt när man är sjuk...

Tycker faktiskt synd om mig själv. Har varit sjukis i en vecka, så igår gav jag upp och gick till doktorn. Och så fick jag penicillin så jag börjar redan att må bättre. Men värre var det i går kväll. Hade feber, och var varm sen kall sen varm sen kall. Plus att jag var helt galet trött av någon anledning.

Så när jag somnade (vi kan säga däcka) så drömde jag riktigt konstiga grejer. Jag drömde om wordfeud. Men det är nog inte så konstigt med tanke på att jag har spelat det konstant dem här dagarna, dygnet runt i princip. Men drömde att man kunde tjäna pengar på wordfeud. Att man inte fick poäng utan man fick pengar istället. Så varje poäng var en krona. Och jag vart riktigt rik på att spela wordfeud. Jag slutade till och med på mitt jobb eftersom jag vann så mycket pengar på wordfeud. Fick till och med ett pris för "bästa wordfeud spelaren"...haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0