Morgon kaffe i sängen :)

Lyxade till det idag och tog sovmorron, inte en jätte lång sovmorron men sovmorron i alla fall. Men somnade tidigt igår så det vart väl typ plus minus noll, och den ekvationen gillar jag! Eftersom det är lördag och jag är ledig så lyxa jag till det lite extra och dricker kaffe i sängen under täcket med datorn i knät,mysigt! Funderar nästan på att göra det här varje dag, hade varit en bra start på dagen!

Ikväll så blir det middag och lite dricka med mina flickor. Ska bli kul, det var så himmla länge sen vi alla var lediga på en och samma dag så det ska bli kul. Tanken är att vi alla ska laga mat tillsammans. Får hoppas på att det blir bra, dem säger ju " ju fler kockar desto sämre soppa", så vi får hoppas på det bästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0