När man har tråkigt så ska man roa sig.

Ibland när jag har tråkigt och inte vet vad jag ska göra och redan har kollat på alla bloggar som jag brukar kolla på så brukar jag alltid gå in på blocket och kolla runt där. Men det jag mest kollar på där är hundvalpar. Kan ju säga så här, om jag hade varit rik så hade jag haft fem hundvalpar hoppandes runt här just nu.

Spontan som jag är så är det tur att jag inte är rik för då hade haft mycket av massa saker här hemma. Hade spontan shoppat ihjäl mig av allt. Precis allt. Älskar att shoppa och spendera pengar, det är bland det bästa som fnns. Men som tur är så är jag ju inte rik, och det är väl tur för min pojkvän eftersom han hade nog drunknat i skor och kläder och allt annat här hemma då.Just nu får han helt enkelt bara stå ut med att doppa fötterna i det..haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0