Nu var det slut på det roliga.

Har varit ledig i två dagar (känns som typ 5 dagar), vilket har varit väldigt skönt. Har fixat och donat och tagit det lungt. Men nu är det slut på det roliga och nu ska jag jobba fem dagar i rad. Men tiden går så fort när man jobbar så det känns lite som om jag börjar idag, och så slutar jag på tisdag eftermiddag. Rätt bra faktiskt.

Har inget emot att jobba helg faktiskt, ibland är det rätt så skönt. Jobba helg =man spenderar inte pengar som man annars hade gjort om man var ledig. För om jag hade varit ledig nu i helgen så hade jag ju förmodligen åkt och shoppat och festat. Och då hade det kostat pengar. Men nu ska jag jobba, och då sparar jag pengar samtidigt som jag tjänar pengar.. haha. Man får nog tänka så,det känns bättre då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0