Regnet vill inte sluta regna .

Regn, mörkt, blåsigt, kallt och massa löv överallt. Det är verkligen höst nu! Helt okej om man bara ska vara hemma och mysa hela dagen. Men nu ska jag ju inte det jag ska ju jobba, promenera till jobbet desutom. Problemet är bara att mitt paraply är hos mammsen och de andra som jag har har jag absolut ingen aning om vart jag har lagt den. Tror att jag nog kan ha städat undan den och lagt den på något "bra" ställe någonstans i min städmani som jag har haft.

Nu är det kaffe o vakna med the voice som gäller. Och sen laga frukost på ingenting. Det blir ju så ibland. Ingen har varit hemma = ingen har handlat och därmed finns det inget att äta här hemma. Har typ gröt och ost... haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0