Städmani here i come!

Är en ledig tjej idag. Ledig tjej utan att han något att göra är = rastlös tjej. Så jag har tänkt att städa ihjäl lägenheten. Det skulle behövas. Jag förstår inte riktigt vem det är som kommer hit och stökar ner överallt, för inte är det jag i alla fall. Och har märkt sen jag flyttade hemifrån så hatar jag stök. Hatar verkligen disk i diskhon, glas på bordet, och oordning i andra rum. Börjar alltså bli lite städmanisk..men det får man lov att vara så länge man orkar. Eller hur?

Sen i eftermiddag ska jag hämta lilla Noah som btw tydligen är helt SJUKT GLAD över att jag ska hämta honom på dagis. Sötbollen där. Hoppas vi slipper gnäll och tjat för jag ska nämligen gå och handla mat med han. Har aldrig gjort det förut så det här kommer att bli spännande. Jag vet ju hur han kan bli ibland..lite lagom tjatig och så. Men barn är väl ett tjatigt folk helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Du får gärna smitta av dig med lite av den där städmanin på mig. Behöver också storstäda hemma, men har inte ork till det :(.

2011-10-05 @ 10:24:43
URL: http://hella.webblogg.se/
Postat av: ASTRID

hej! kika gärna in på min blogg där du kan läsa om mitt liv som modell, mitt intresse för foton och en massa mode! kramar! följ mig gärna på bloglovin också! Kramar!!

2011-10-05 @ 10:32:19
URL: http://astridalander.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0