Jobbdag 5 av 7.

Gomorron !

Här har vi en lagom trött tjej, som enbart längtar tills 14.30 imorron så att hon får gå hem och sova. Har bara varit ledig en dag den här veckan, och det börjar faktiskt kännas. I trötthet men det kan kaffe fixa oftast, och sen ont i fötterna som bara den! Måste verkligen köpa nya tofflor att ha på jobbet. Har haft mina i över ett år, det är nog dags att skaffa nya.

Igår när jag kom hem från jobbet så vart jag glad. Fick pojkväns mat, som bestod av lasange. Hur gott som helst! Och sen hade även älsklingen gjort en cheesecake. Trodde att han skämtade på dagen när han sa att han skulle göra, han är inte direkt den som e den som bakar. Men nej, när jag kom hem så stod det en cheesecake i frusen, som btw var super god. Det var en bra fredagkväll med andra ord  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0