Snart blir jag gammal..

På torsdag blir jag en gammal tant, hela 22 år. Börjar känna mig nästan liten halv gammal. Jag e fullt medveten om att jag egentligen inte gammal. Men jag kände mig gammal när jag häromdagen tänkte att jag nyss var 18 och nu ska jag helt plötsligt fylla 22. Tiden har gått riktigt fort måste jag säga. Men det ska bli kul att fylla år, gillar verkligen att fylla år! Och det känns som om jag kommer att få tre födelsedagar.

För på torsdag på min riktiga födelsedag så ska jag mysa hemma med älsklingen och förhoppningsvis äta god mat (hint hint! haha). Och på fredag efter jobbet så ska vi hem till mammsen för att äta mat och tårta där och fira med mamma och pappa och så. Och på lördag så ska vi fira med kompisar. Så det är rätt så bra att fylla år mitt i veckan för då blir det så att man får flera födelsedagar. Hur bra som helst, speciellt för vi tvillingar som får dela födelsedag med någon annan varje år.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0