Solen skiner ju i alla fall.

Har min enda lediga dag idag, och jag glädjer mig åt att solen skiner i alla fall även om det blåser kallt ute. Ska bli skönt att bara vara hemma känns som det var så länge sen jag bara var hemma, känns nästan som jag har flyttat till jobbet haha.

Hade tänkt att städa idag, inte så roligt men det måste ju göras. Därför gick jag upp tidigt så jag kan bara bli av med det och ha resten av dagen ledig till att göra vad jag vill. Jag hade tänkt att ta en power walk med hunden så han blir lite lugnare (hej hets hund). Sen träffa mammsen en sväng , laga lite god mat och bara njuta av att det är fredag innan man ska spendera hela helgen på jobbet igen. Gud vad det känns som om jag har ett tråkigt liv..haha. Har faktiskt inte det, jag jobbar bara mycket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0