Trötta tjejen som är nog tröttast i väääärlden.

Jag är så himmla trött idag. Helt sjukt hur trött jag är, och seg för den delen. Har tänkt att gå ut med hunden i 20 minuter nu men har inte kommit längre än att fortsätta kolla bloggar. Kaffe har jag fått i mig och det hjälpte ju sådär så nu återstår en dusch och jag får hoppas på att piggna till. Annars får stormen där ute hjälpa mig när jag går, om jag inte vaknar till liv av det så är det nog kört för mig idag.

Jag har börjat jobba väldigt mycket, men det är bara för att jag har gått upp i tid till 100%. Så nu hoppas jag verkligen på en FEEET lön eftersom jag i princip knappt har varit hemma på två veckor känns det som..haha. Nej men fet lön vill jag ha för jag har ett starkt behov av att shoppa. har inte gjort det sen i juli, duktig tjej som jag är. Men nu är det fasiken på tiden att jag får ta mig en shopping tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0