Världens bästa barnvakt, det är jag det!

Eftersom jag är ledig idag och ALLA andra jobbar idag så bestämde jag mig igår för att jag nog tyckte att min systerson skulle komma förbi och sova över och så ska vi göra något idag. Kvällen och natten gick hur bra som helst.Vi gjorde lite våfflor, kollade en sväng på Aladdin och sen däcka han.

Och han är ett sånt där bra barn som inte alltid vaknar super super tidigt, så kvart i 8 fick vi vakna. Det var en aning bättre än när han sov här sist när han ville vakna före halv sju. Men idag är jag pigg i alla fall. Han har fått frukost i sig, jag har fått kaffe och nu kollar vi på shrek och är allmänt tysta.

Men vi har planer för idag. Som han själv har bestämt. Vi ska gå ut med hunden tillsammans för det är tydligen jätte mysigt, sen ska vi städa för han är duktig på att städa. Vi ska äta is och kolla på mera film och sen baka muffins. Låter rätt så lagom tycker jag ialla fall.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0