Vem beställde regnet?!

Regn var ju inte direkt det vädret som jag hade beställt, men det får väl funka. Hoppas bara att det inte öser ner när jag går till jobbet, man blir så blöt på vägen. Speciellt när jag i princip mest bara äger massa tygskor och andra skor som man blir blöt om fötterna av. Det är nog dags för mig att ta mig en liten shopping tur tror jag. Behöver både det ena och det andra. Skor, tights, tröjor, koftor. Ja you name it, i need it.

Helgen har varit bra. Middag hos mamma både i fredags och i lördags. Sen vart det lite vin på kvällen, men var inte jätte sugen på att dricka, var nog för trött efter jobb veckan. Och igår vart det bara hemma dag med tv mys och lite mat. Lagom bra helg för en lagom glad tjej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0